הדפסת כרטיסי ביקור 

הדפסת כרטיסי ביקור

המושג "כרטיס ביקור" הפך לביטוי המשמש בתור דוגמה לדבר אשר הולך לפניך, מותיר רושם מסוים ובעצם מייצג אותך בפני אדם אחר. אם גם אתם רוצים שכרטיס הביקור שלכם ישמש בתור כרטיס ביקור מדויק ונכון זהו הזמן לפנות אל שירות הדפסת כרטיסי ביקור. במידה ויש לכם פורמט מסוים בראש תוכלו לספר עליו לבעל המקצוע אשר עובד בבית הדפוס, אך תמיד מומלץ לשמוע לעצתו של בעל המקצוע בכל הנוגע לעיצוב. הודות לניסיון שלנו במבזק – שרותי דפוס וגרפיקה אנו נדע לייעץ לכם כיצד לעצב נכונה את הכרטיס, באילו צבעים להשתמש, כמה אחוז כיסוי של דיו תצטרכו ומהי הדרך הטובה ביותר לשמור על תקינות הכרטיסים.

 

הדפסת כרטיסי ביקור – מבזק

מומלץ לא להחליף את כרטיס הביקור לעיתים תכופות, לפחות בכל הנוגע לעיצוב. מובן כי במידה ועברתם למקום אחר עליכם לעדכן את הכתובת המופיעה על הכרטיס אך מבחינה עיצובית יש לנסות לשמור על אותו פורמט. פורמט זה מתקבע אצל אנשים בתת מודע והוא מסייע במיתוג העסק. במידה ותשנו את העיצוב הדבר עשוי לבלבל את הלקוח ובמקום לחזק את הדימוי אשר היה קיים אצלו עד היום – יתרחש תהליך של בניית דימוי מחדש.

כיצד תיצרו את כרטסי הביקור המושלם ?

  • בחרו צבעים המתקשרים עם השירותים שלכם ועם הלוגו של החברה
  • השתמשו במשפט שיווקי אחד, קצר וקולע. ניתן להיעזר בקופירייטר על מנת להרכיב משפט מסוג זה
  • אל תעמיסו מידע רב על הכרטיס. השתדלו להשאירו נקיא וקריא
  • במידה ואתם משווקים את עצמכם בתור נותני שירות בתחום מסוים צרפו תמונה שלכם לכרטיס

 

מבזק – שרותי דפוס עבור המקצוענים

בעוד אנשים פרטיים יכולים להתפשר על איכות הדפסה בינונית הרי שעבור מעצבים, גרפיקאים, אדריכלים ואנשים מקצוע אחרים מדובר בעניין מהותי הרבה יותר. מבזק – שירותי דפוס וגרפיקה שמחים להציע גם לאנשי המקצוע הדפסה באיכות הגבוהה ביותר על גבי כל סוגי החומרים הנפוצים.

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

כל מה שחלמתם על דפוס
ולא העזתם לשאול
צרו איתנו קשר

    חייג עכשיו:050-3703707/3
    היי, איך אפשר לעזור?