הדפסת הזמנות לחתונה

הדפסת הזמנות לחתונה

לאחר שתחליטו כי הגיע הזמן להתחתן תצטרכו לטפל ברשימה ארוכה של דברים אותם יש לבצע על מנת להבטיח כי החתונה תצא לפועל כסדרה. לאחר שתטפלו בנושא הצלם, הדיג'יי, הקייטרינג וכמובן האולם – תצטרכו להרכיב את רשימת האורחים שלכם ולהעביר להם הזמנות לחתונה. הדפסת הזמנות לחתונה אולי נראית בתחילה כמו פרט שולי אך עם הזמן אתם מבינים כי חשוב שהאורחים שלכם יקבלו הזמנה יפה והולמת אשר משדרת את רוח האירוע ומעניקה תחושה של השקעה. כיום ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של תבניות עיצוב אשר חוסכות לכם זמן, כסף ומאמצים הכרוכים בעיצוב הזמנה באופן אישי.

 

טיפים עבור הדפסת הזמנות לחתונה 

יש אינספור דרכים לעצב הזמנות לחתונה. אנו במבזק – שרותי דפוס וגרפיקה נשמח לייעץ ולסייע לכם לבחור את ההזמנה הנכונה. להלן מספר טיפים לעיצוב הזמנה :

  • הגדרת סגנון – מומלץ להגדיר בצורה ברורה את הסגנון שלכם. זוהי ההצצה הראשונית של האורחים אל החתונה שלכם לכן ההזמנה צריכה להלום את אופי החתונה.
  • איכות הנייר – איכות וסוג הנייר חשובים מאד בכל הקשור להדפסת הזמנות לחתונה. נייר יוקרתי ישדרג את מראה ההזמנה בצורה ניכרת. הסוגים הנפוצים הם נייר פנינה או נייר שמנת.
  • התאמה לגודל – מומלץ לקבל מעטפות מן האולם ולוודא כי הזמנה שלכם אכן מתאימה לגודל המעטפה. ניתן גם לקחת בחשבון את עיצוב המעטפה וליצור עיצוב דומה בהזמנה על מנת לקבל התאמה בין השניים.
  • תוכן – הקדישו מחשבה מעמיקה לדברים אשר יהיו רשומים על ההזמנה והשתדלו להימנע ממשפטים שחוקים.

 

בדרך לחתונה עוצרים במבזק

רגע לפני שתהפכו לזוג כדת משה וישראל הנכם מוזמנים לעבור אצלנו במבזק ולעצב את ההזמנה המושלמת. כבר שנים רבות אנו מעניקים שירות מקיף עבור כל חתן וכלה המעוניינים לנפק את הזמנת החתונה המושלמת. תודות לידע הרב שלנו נוכל לייעץ לכם בדיוק באיזה סוג נייר לבחור, כיצד לעצב ואילו דברים לרשום – הכל כמובן בהתאמה לרוח החתונה ולאופי המתחתנים.

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

כל מה שחלמתם על דפוס
ולא העזתם לשאול
צרו איתנו קשר

    חייג עכשיו:050-3703707/3
    היי, איך אפשר לעזור?